Logo, Northern Beat Logo, Northern Beat
post

Vi ble årets byrå – for 2. året på rad!

Tenk at vi vant – vi ble årets byrå i 2019 også. For en fantastisk følelse 🙂 Nå skal vi slappe av…

Nei vi kan nok ikke slappe av. Vi må hele tiden sørge for å utvikle oss, tilegne oss ny kunnskap, levere resultater, skape gode relasjoner og fortsette å bygge et sterkt Northern Beat – sammen som kolleger og sammen med kundene våre.

Vi er aldri bedre enn vår siste leveranse og vi blir ikke bedre av å gjøre det samme igjen. For å utvikle oss må vi utfordre oss selv, lære av suksesser og fiaskoer. Vi må lytte og utfordre.

Hva gjør oss til Årets byrå?

Det er vanskelig å finne svar på dette uten å dykke ned i analyser fra både evalueringer på oss og andre som var med i konkurransen. Men en ting er sikkert. Vi kunne ikke vunnet denne prisen uten samspillet som skjer hver dag mellom kunde og konsulent. Felles ambisjoner, gode resultater, arbeidsmiljø med høy trivselsfaktor, høy takhøyde, faglig raushet, mye erfaring – og en god dose ydmykhet.

Årets byrå gjør oss skjerpet. Vi vet vi må utfordre oss selv. Vi vet at det vi gjorde i går var godt nok da, men kanskje ikke godt nok i morgen. Det være seg metodikk, prosess, løsninger, trender, verktøy og teknologi. Vi har satt kompetanseutvikling i system og kommer til å ha mye fokus på dette fremover.

Illustrasjonsbilde

Hva gjør Årets byrå med oss?

Vi er jo veldig stolte! Vi er også veldig takknemlige for muligheten til å jobbe med det vi elsker hver eneste dag. Vi er imponerte av hverandre og av kundene våre. Stolte av kloke og kreative kolleger – hvor alle trigges av å inkludere, veilede, villede og utfordre.

Mest av alt ser vi på Årets byrå som en bekreftelse på at vi gjør mye riktig, vi har det riktige fokuset og vi jobber med de riktige tingene. Vi håper at kundene føler at de har valgt riktig samarbeidspartner, at de kjenner seg igjen og ønsker å bygge videre på det vi har sammen.

Årets byrå gir oss tillit, mellom konsulentene og i samspill med kundene. Vi kan utfordre, vi får slippe til på mer strategisk nivå, vi får møte nye mennesker og vi får løse større utfordringer og problemer. Vi går fra å jobbe med brukeropplevelse i digitale kanaler til å jobbe med digital forretningsutvikling, ikke på vegne av kunden, men sammen med kunden. Vi setter oss nye felles mål og vi jobber sammen om å skape nye muligheter i det digitale landskapet.

Illustrasjonsbilde

Hva med deg?

Uansett om du er ansatt, kunde, samarbeidspartner, venn eller ønsker å bli noe av det nevnte, så vil vi prate med deg. Vi føler vi har noe bra på gang!